Мета: робота над адаптацією учнів 5 класу, знайомство з учнями та їх особливостями, самопрезентація класного керівника.
Блок-схема форм роботи:
1. Вітання
Привітати учнів.
2. Самопрезентація
Я ваш класний керівник
Й зовсім я не чарівник
Але можу я багато:
Можу свято готувати,
Можу вам допомагати,
Можу сценки поскладати,
Навіть пісню підспівати,
З вами в класі все прибрати,
І про їжу враз подбати,
Пропуски підрахувати,
У журнали пописати.
Для науки і порядку
І «пілюлі прописати»!
А з батьками і мамами
Всі питання утрясати.
Разом можем все здолати,
Щоб могли ви всі зростати!
Учні під час презентації підбирають малюнки-відповідності: фігура вчителя, нота, сценарій, ложка, журнал, пігулки…
3. Знайомство з учнями.
Вправа в колі «Представлення: ім′я, характеристика на першу букву імені, захоплення»
4. «Сходинки» самопочування
На схематичній драбинці визначити свою позицію і пояснити її.
5. Анкета: «Щирі відповіді»
-Яким ви хотіли б бачити класного керівника?
-Чого чекаєте від мене?
-У чому готові допомогти?
-Які доручення в класі можете виконувати?
-Що треба зробити, щоб клас став найкращим у школі?
6. Прогнозування і планування роботи.
Вправа «В а г о н ч и к и»
В шкільний похід ми вирушаємо
В багажі знання не залишаємо
В дорозі ними користуємось.
Успіхів всі досягаємо!
Щораз на сходинку вище і вище
Разом всі дружно піднімаємось.
На аплікаційних вагончиках пишуть прагнення-побажання і прикріплюють у символічний потяг.
7. Прощання-побажання
Можна використати для завершення барвограму оцінки проведеного заходу.
На заздалегідь вирізаних фігурках людей, що роздаються в кінці заходу учням пропонується кольоровими наклейками-стікерами визначити якість чи ступінь задоволення роботою